söndag 10 juli 2011

Cold champagne we forgot to pour

Hemma igen från en underbar helg på landet! SÅ avkopplande och verkligen vad jag behövde efter ännu en jobbvecka!  Nu är äntligen den sista jobbveckan här och sen är jag friiii! :D

Jag fick en del mail om mina nya kläder så jag tänkte ge er en liten uppdatering här:

Skorna heter "Hong kong shoes" och är av märket Lundberg. Är jättenöjd! De sitter bra, är normala i storlek och trots höjden är de bekväma att gå i. Köpte dem hos Nelly.com

Klänningen heter "Ramona dress" och är från Jeane Blush. Lika nöjd här med! Supersnygg och finns hos Nelly.com

Den rosa träningstishan kommer från Nike och finns väl att köpa i vilken sportaffär som helst

De rosa löparskorna kommer från Adidas och det är samma där!


Undrar ni nåt mer är det bara att maila eller kommentera! :)



Nu har jag varit och träffat Stinisen och vi ska även gå på bio ikväll! :) Baksmällan 2 here we come ;) Någon som har sett den? Klockan halv nio sticker vi!

                             


Hoppas ni har haft en grym helg! Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥