onsdag 6 juli 2011

Must it take a life for hateful eyes to glisten once again

Cha cha!

Long time no see, men stå ut en vecka till så ska ni får grym uppdatering sen - lovar!
Nu går det ju till exempel inte att göra "dagens outfit" inlägg, hur roliga och kreativa blir de?

Måndag: "I dag har jag på mig shorts, linne och sneakers"
Tisdag: "Jaha, sol igen. Shorts ett annat linne och samma sneakers"
Onsdag: "Nämen, titta nu har jag bytt ut shortsen mot ett par grå mjukisar! Ja det är ju lite molnigt i dag! Och ett annat linne ja..."
Torsdag: "Shorts, linne, sneakers OCH solglasögon! Gränslösa lycka vilken snygg outfit!"
Fredag: "I dag hade jag mitt hår i en hästsvans istället för i en knut..."

Ni fattar poängen va? Eller ska jag ta det en vecka till? ;)
Så jag skriver någon gång ibland nu under denna veckan och sedan nästa, men SEN!


Är helt ensam hemma just nu för Flisan sover över hos nån kompis och mami och papi är ute med sina kompisar. Haha, jag skulle egentligen ha träffat Simon, men vi kom på att det är bättre att ha picknick någon dag när båda är lediga istället! Så jag gav mig ut på en löparrunda och sprang sedan upp till affären (svettig och mysig) och köpte mig Ben & Jerry's Strawberry Cheescake! Mums! Sedan blir det lite cougar town :)
Så skönt att det bara är en veckas till jobb kvar så att jag kan få tid (och ork, omg!) över till alla kompisar igen!



Världens bästa låt att springa till!

                                        Perfect match!




Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥