söndag 3 juli 2011

Dunkande hjärtan klockan kvart över fem, Ingen vet ifall det verkligen hänt

Det har ju blivit en del shopping (som vanligt, tehe) för min del senaste tiden men jag har missat att lägga upp hur mycket som helst! Här kommer lite som jag hittade :)

Löpartights som jag shoppade i fredags! Testsprang dem i går och de fungerar alldeles utmärkt! Guldstjärna för ficka samt hål för ipod och rosa text på benet! Kommer från Stadium :)


Har bytt min gigantiska overall från min träningsklubb till en som faktiskt passade (behövde en som var hela två storlekar mindre!)

Bodysplash och lipgloss i doften cocos & lime. Doftar gudomligt och kommer från H&M! 

Spetslinne köpt från en butik som heter Go West, kan kolla upp märket sen för er som undrar! Jättesnyggt till tajt fodralkjol och höga klackar!

Den här snygga skapelsen i grått kommer också från Go West. Har letat efter en snygg kofta länge! Har bara en jävla massa college-tröjor, haha ;)

Det var lite i alla fall så länge! :) Hur har er helg varit?


Puss! <3

2 kommentarer:

  1. Fina kläder! Jag köpte också löpartights idag, från Stadium, men ingen rosa text på (tror jag). Kram!

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥