lördag 16 juli 2011

There's a possibility. All that I had was all I gon' get. There's a possibility

Cha!

Gårdagskvällen var väldigt lyckad och Linnsan blev glad för den rosa champagnen hon fick av mig och Stina :) Massa härliga människor, en del bekanta och en hel del nya ansikten. Vi grillade, umgicks och hade det allmänt roligt. Hoppas att du hade en underbar kväll gumman, det förtjänar du! <3

Min natt var däremot mindre rolig... vaknade ett antal gånger av att jag mådde illa och hade ont i magen i omgångar, men nu mår jag bättre. Man mår väl som man förtjänar, men kul hade vi i alla fall! ;)
Har just beställt de rosa skorna jag bloggade om förut också :D Längtar!
Nu ska jag ta tag i lite viktiga mail och ladda ner lite musik!

Konst på jobbet? Alltid ;) 

Haha, bye bye sommarjobb! :D
Mine <3



Ha det bra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥