söndag 1 januari 2012

Innan jag stack iväg till Stina och Amanda så hann jag träffa och umgås lite med Dante, Lowe och Jenny som skulle till oss! Ibland önskar man att man kunde dela på sig så att jag hade kunnat vara på två ställen samtidigt ;) Bjussar på lite bilder från tidiga kvällen :)


Kelly och Dante, mina underbara brorsbarn! Älskar er så mycket <3

Lowe, Jenny, Lindah och da kidz :)

Haha, lilla modellen :)

Och så lilla prinsessan! De var så himla fint uppklädda kvällen till ära! :D

Haha, förlåt bror, men jag kunde ju bara inte låta en sån här bild förbli osedd...! Underbar!  ;)

Och så fina mami som hade fixat så fint! Du är så fantastisk!



Stackars papi har råkat såga sig i fingret (!) på jobbet så vi tycker jättesynd om honom, men ändå ska han städa och fixa han med! Vilka föräldrar va? ;)





puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥