söndag 1 januari 2012

New year, new possibilities

Gott nytt år alla!

 Årets första inlägg - woop woop! :D
Hoppas att ni hade grymt roligt igår och att det här nya året ska föra med sig en massa bra! Jag tycker om tanken på att man får en helt ny chans att börja om och verkligen göra vad man vill! Självklart har jag några nyårslöften också, men de är bara för min egen skull. Det är skönt att ha mål så att man verkligen ser till att ta vara på allt :)

Här kommer lite bilder på min make up som jag lovade igår och klänningen syns även lite!
Enjoy!



Hittade en video på youtube och det var love at first sight! Hade ju tänkt rosa och lila, men färgerna gick i blått, silver och svart i stället :) 


 Blev lite suddigt, var svårt att fota sig själv och ingen fanns i närheten ;) Ett tips för att få till den skarpa linjen i ögats ytterkant: tejpa!

 Och så klänningen då :) Vet att man inte ser hela, men ni får använda fantasin lite ;)

Happy new year! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥