tisdag 10 januari 2012

Ni är underbara!

Hej mina fina, underbara läsare <3

Ja, ni har ju säkert märkt att det var ett tag sen sist... Vad det berott på? Jag har njutit lite för mycket av mitt lov, vilket betyder att bloggen inte har varit min prio nummer ett tyvärr... Sedan har jag finslipat lite på en ny blogg då jag tänker byta tillbaka till blogg.se istället för blogspot. Gillar inte det nya konceptet här eftersom det försvårar mitt mobilbloggande. Jag räknar såklart med att ni kommer att följa med mig i bloggflytten och fortsätta vara lika underbara som ni har varit hittills! <3

Så, vad har jag hunnit göra sen sist jag bloggade? Bara levt livet, haft det riktigt skönt med vänner, familj, mm :)




Här är min nya blogg, är ni beredda? Tadam!

www.inmyshoppingbag.blogg.se


You know you love me bitches så spara den på era mobiler, lägg in den på "favoriter" och häng med i flytten så lovar jag er att ni inte kommer bli besvikna! ;) <3
Tack för tiden på den här bloggen, utan er ingenting!





Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥