torsdag 5 januari 2012

Surprised?

Idag har jag och Emma haft en riktig tjejdag! Först åkte vi in till solna och shoppade lite och hör och häpna, jag kom hem med något nytt!! Jo, jag vet att ni är chockade, men det är sant! ;)
Efter de lagade vi till mackaroner, köttbullar och någon sås uppe hos henne och sedan blev det sällskapsspel och gossipgirl för hela slanten! Jättehärlig dag! <3


 "Tastes like success"

Älskar trycket! <3

Tröja med silver/guld inslag (kan inte riktigt bestämma mig för om det är guld eller silver, haha)

Halsband med mini-kors, old-stye ring med genomskinlig sten, halsband med olika texter och detaljer. Köpte även en rosa näspiercing :)


Dagens ångest var när jag köpte ett par knallrosa träningsshorts och sen ångrade mig och lämnade tillbaka dem, haha! Sååå snygga, men när ska jag använda dem liksom? (= kommer att köpa dem nästa gång jag råkar gå förbi en gina butik...)


Jättenöjd! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥