fredag 12 augusti 2011

Call al you want but there's no one home, and you're not gonna reach me on my telephone

Cha cha!

Titta vem som är tillbaka ;) Är hemma över natten och imogon blir det kräftskiva (utan kräftor, haha) plus övernattning innan det bär av till landet igen! Jag har inte kommit ut på internet så därav den extremt grymma uppdateringen, tehe... Jag har varit lite sjuk, men nu börjar det bli bättre! Bara hostan som ska ge med sig också. Vi har varit i uppsala och länsat alla butiker så ni får se shoppingfynden sen eftersom (einstein som jag är) jag tog med mig både kameran och laddaren hem men glömde usb-sladden, haha ;) Men den som väntar!

I dag har jag hjälpt mami med en massa prylar! Bland annat till hennes fest, så det är en hel del! När Emma kommer hem så ska vi kanske hitta på något, så det ska bli kul i alla fall :) I morgon ska jag klippa Björne och så hoppas jag att ett viktigt paket från posten hinner komma innan vi åker! Är så himla exalterad, men jag tänker inte säga vad det är förrän jag fått det ;) SÅ glad!


Nu ska jag slänga mig i badet och mysa lite innan Emma messar! 
Ha det så bra, puss!!

En liten ledtråd, haha nu blev det enkelt ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥