lördag 13 augusti 2011

Me and my drum

Hello!

Jättemysig kväll med Emma igår! Oldstyle night ;)
Nu åker vi iväg till kräftskivan! :D Jag har på mig min nya skinnkjol från H&M som jag köpte igår + ett vitt linne och min älskade nya jeansskjorta som jag typ har flyttat in i, haha! Älskar den! <3
Vad var det med jag handlade igår? Lipfinity lip tint från Max Factor (älskar, men skitdålig penna) och en ny näspiercing i form av ett kors :)



Alexander Wang gillar också jeansskjortor ;)

Min dumma surprise som jag hemlighåller lite har inte hunnit komma än så jag är skitsur, men vad gör man? Jag får den snart nog ändå, men det är lite surt att se på mami som har sin... Nåja, den kommer ju snart!


Applikatorn är inte jättebra, men jag måste säga att färgen verkligen håller vad den lovar! Satt snyggt på plats en hel kväll! Tre och en halv stjärna är den värd iaf! :)

Hela morgonen har vi haft frisörsalong här hemma i lägenheten, haha! Har klippt Björne och färgat mami!
Gotta go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥