tisdag 23 augusti 2011

Min dag

Min dag började med att jag mötte upp Anki inne i kista och efter att vi (till slut, haha) hittat varandra åt vi en god ceasarsallad! Yummie :) sedan var det dags igen, trots att jag hade bestämt mig för att inte köpa så mycket så var det just det jag gjorde, haha ;) köpte dels efterlängtade skinntights, världens snyggaste jeans, vilket är ett under eftersom jag typ aldrig hittar några jeans som jag verkligen tycker om. :D Sedan vad det bara ett baslinne (bik bok har fått in världens snyggaste!, ett armband och lite småsaker.
Efter det blev vi biosugna så vi gick och såg bridesmaids - se den!! Har inte skrattat så Mycket på länge, vi låg dubbelvikta i stolarna! Haha ;) sen kickstartade jag (bokstavligen) igång träningen också ;) That was my day!

Kyss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥