tisdag 23 augusti 2011

Jag vet allt om dig för du har varit min

Chacha! Idag bestämde jag o Flisan att det var dags för en rejäl shoppingrunda igen! :D Sagt och gjort så åkte vi in till stan och strosade omkring där i fyra timmar :) Hittade mest "nödvändiga" prylar (typ smink haha) men ett linne blev det i alla fall! Riktigt snyggt till leggings :) Utöver det så kom jag hem med tre par örhängen, två mascara, en foundation, en appliceringspad, vit eyeliner, ansiktsmask, näspiercing och ett rosa fodral till min iphone! :D Kvällen tillbringades på bästa sätt med mina flickor Linn och Stina! Det bjöds på halvlyckade hårfärgningar och Londonbilder som övriga världen aldrig kommer att skåda ;) Imorgon är det nya planer o så ska jag bjussa på bilder! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥