onsdag 24 augusti 2011

Summertimes del 1

Hejsan!

Jag måste nog dela upp mina sommarbilder i omgångar, men här kommer i alla fall del 1! Enjoy :)

Always on the move somewhere ;) 

Jag vet inte om ni ser det, men om ni kollar noga på Jempas hand så ser ni avtryck från mina fingrar, haha! Stackarn fick offra sin hand under sista Harry Potterfilmen ;) 

Många av mina fina vänner har fyllt år så det har blivit en hel del överraskningar, fester och presenter! :D



Jag stack iväg på kryssning med familj och lite släkt där det dansades en hel del! :)

Jag vet inte hur många pensionärspoäng följande kommentar ger mig, men skit samma. Stockholms skärgård är sjukt vacker! 

Grönan fick sig ett årligt besök också - såklart! 

Syster och jag :)



Gör mig festklar i hytten :D

Barnvakt åt Dante på landet <3

Fikade med latte efter en lång shoppingdag i Uppsala

Födelsedagsfest!






Det var några bilder i alla fall, håll utkik för del 2! :)

Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥