onsdag 23 november 2011

Don't take life so serious, you'll never get out of it alive

Cha!

Det blev en mysig kväll med min Linn, men eftersom vi båda har satt köpförbud på oss själva så fick vi bara suktas! Sjukt snygga skor och jag såg både ett och två par budgetvarianter till två par dyra skor av andra märken! Glömde fota men det är bara att promenera in i första bästa butik och spana! Tänker speciellt på dig som gillar topshops skor!

Har hunnit med rätt mycket idag! Små À provet gick bra, vip-kvällen, min nya rosa julklapp till mig själv, anmälan till delprovet i vår och betalning av kryssningen som är in okad med klassen i mars! Jag, Anki och Sofia har en hytt och det kan inte bli bättre! :D
Ses vi där eller?



Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥