tisdag 15 november 2011

The sky is the limit

Hej bloggläsare!

Ska snart sova men tänkte bara säga god natt till mina söta läsare först! :)
Det gick jättebra på träningen men det märktes ju att man hade varit sjuk, hehe ;)
Efter träningen kom en av mina tränare fram till mig och sa att han på allvar trodde att jag kunde slå världsrekordet i flest sparkar på en minut som är 210 och sattes av Chloe Bruce som jag avgudar! Det lät så stört att jag var tvungen att testa hur många jag kunde och idet visade sig att jag gjorde 193 sparkar på en minut! Det är SJUTTON sparkar ifrån världsrekordet och bättre en rekordet som var innan på 190 ;)
Jag höll i mig i väggen samtidigt men jag ville ju bara testa och det är inte så stor skillnad.

Alltså har jag nu ett nytt mål - slå världsrekordet och på så sätt hamna i Guinnies världsrekordbok. Ska verkligen satsa och ni vet vad dom säger - inget är omöjligt om man bara vill! :)



Imorgon ska jag på gesällmöte i jakobsberg och sedan väntar Breaking dawn med Linnsan på kvällen! Längtar!



God natt! <3

2 kommentarer:

  1. lycka till med träningen! jag är säker på att du kommer nå ditt mål :)

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥