tisdag 8 november 2011

Möte

Hej!

Nu har jag precis varit på möte hos SEB för att öppna konto till mitt företag :) Var lite nervös om jag ska vara ärlig, men jag fick hjälp av världens gulligaste tjej så nu är jag på toppenhumör!
Mår fortfarande inte så bra, har ont i halsen och känner mig lite febrig, men det här oväntade positiva har faktiskt fåt mig att känna mig lite bättre! :)

Så fort jag kommer hem ska jag bara krypa ner under täcket och sätta på ett avsnitt av Vampire Diaries :) Myys! Tur man har som är ledig idag!

Juste, jag har tänkt att fixa min bloggdesign lite, såg att det typ har börjat växa spindelnät på den gamla ;) Om det är någon som känner sig manad att ta tag i det uppdraget så är det bara att höra av sig! Blir sååå glad och det belönas såklart med en länkning :)




xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥