tisdag 15 november 2011

Pernilla Wahlgrens releasefest

Hej!

Slutade riktigt tidigt idag - skönt!!! :D
Tänkte att jag skulle berätta lite om gårdagskvällen för er så luta er tillbaka och njut! ;)


Några av er har frågat hur det kommer sig att jag fick komma på releasepartyt och det var för att jag hade vunnit exklusiva biljetter för mig och en person till tillsammans med en annan tjej som också vann.
Kvällen började med att jag och mami blev väldigt varmt välkomnade i entrén av en jättegullig tjej (Rebecka?) som jobbar på Semic och som även hade ringt till mig och meddelat att jag hade vunnit :) Vi blev fotade av någon mingelfotograf, fick ett glas bubbel och så minglade vi lite med en annan tjej från Semic som kom fram och dessutom presenterade oss för den andra vinnaren Marie som hade med sin kompis Mariette. Vi pratade och hade jättekul och sedan var det dags för att åka sagotåget ;) Måste säga att det var väääldigt annorlunda mot sist jag åkte den (för tre miljoner år sen...) och var livrädd för både "Tjoffsan" och "Katla", haha! ;)

När vi åkt klart väntade ett julbord med mat från Pernillas nya kokbok som var så himla god och vin! Fick även smaka världens godaste glögg med äppelsmak! <3 Sedan kom självaste Pernilla framspringandes och hälsade med en kram och var så himla gullig och fin! :) Vi tog lite mat och jag och Mariette blev som två små skolflickor när vi såg Peter Jöback stå och äta julbord ;) Vi var ju bara tvungna att gå fram och hälsa och fråga om vi fick ta en bild (A) Hihi, hade sett honom redan innan vi kom in stå precis vid fönstret och titta på mig, men då tänkte jag inte ens på att det var han, bara en väldigt snygg kille ;)

Kvällen fortsatte med att Pernilla uppträdde, signerade sina egna böcker som man fick och så avslutningsvis väntade en välfylld goodiebag bland annat med ett superfint armband från VÅGA!



Fina mami

Mingel bland Alfons Åberg och Karlsson på taket ;)


Mami, Mariette och Marie

Min mobil har tydligen ingen blixt så ni för nöja er med det här ;) Himla god mat var det i alla fall!

Julstämningen var total när Pernilla sjöng julsånger för oss!

Jag och Peter

Pernilla signerade sin kokbok :)

Haha, kul att man blir så bra på bild ;) (Eller inte, haha!)

Mamma och Pernilla





Tack Pernilla och Semic för en underbar kväll! :)

2 kommentarer:

♥ Tack för din kommentar! ♥