måndag 7 november 2011

Vinterlyx

God morgon!

Är hemma med förkylning idag, usch och fy! Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon eftersom jag har ett möte med SEB angående mitt UF-företag... Håller tummarna!

Vad gör man när man är hemma och är sjuk då? Vilar sig? As if! Jag håller på för fullt med mitt uf-företag och låter mig inspireras av recept, känner fantasin flöda och provar faktiskt en grej just nu... Dessutom ska jag fixa middagen idag så då passar jag på att använda mig av familjen som testkaniner :D Hihi!

Åh, har ni sett body shops nya produkter? Jag har hittat två saker som jag bara måste ha...



(Bild tagen från google, säg till om någon känner igen bilden)
4-step smoky eyes palette golden brown - 295 :-



Body butters limited edition - Candied ginger, cranberry joy och spiced vanilla - 195 :- /st
Min favorit är helt klart den första eftersom den doftar pepparkaka, men alla är helt fantastiska!




Ha en bra dag sötisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥