torsdag 13 oktober 2011

Craving

Hej på er!

Jag ska strax somna sött i min one piece, men först tänkte jag bara skriva ett snabbt inlägg till er :) idag har jag varit så sjukt trött att jag mest har känt för att gråta eller kasta min klippdocka i väggen, haha! Tur att man har så fina vänner då :) <3 sen under sista lektionen drabbades jag av en extrem craving för choklad! Helt sjukt var det och eftersom jag lever väldigt hälsosamt och nyttigt annars så unnade jag mig lite choklad :) mums!

Har varit duktig och packat upp resväskan, haha är alltid så seg med sånt tråkjobb! Min brukar få stå kvar nån vecka eller tills någon skriker på mig, hehe ;)

Imorgon är det praktik och jag längtar faktiskt! Var så länge sen jag var där! :) sen ska jag skynda mig hem, handla mat och något riktigt gott och sen ha en kväll för mig själv eftersom familjen åker till landet och resten av helgen kommer att bli intensiv med en massa skoj!



God natt med er söta!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥