måndag 17 oktober 2011

Marknadsundersökning!

Cha!

Jag ska starta ett företg i UF (Ung företagsamhet) och jag behöver er hjälp med min marknadsundersökning!
Min affärsidé är följande:


         För mig är träning och mat en viktig del av mitt liv! Jag har upptäckt att man inte tvunget behöver utesluta det ena eller det andra för att klara av en hälsosam livsstil, det är en fråga om balans. Det finns så många nyttiga alternativ till onyttig mat och i samband med regelbunden träning kan du enkelt hålla dig snygg utan att behöva gå hungrig! Jag vill inspirera andra till ett hälsosammare liv!


I min kombinerade kokbok kommer ni att hitta:


10 förrätter
10 varmrätter
10 desserter
10 frukostar
10 mellanmål
10 dressingar och såser
Dessutom finner du värdefulla tips, kcal innehåll för varje rätt, träning, ”istället för” där du får nyttigare alternativ till onyttiga ingredienser samt lite kort info om olika ingredienser som kan
         vara bra att veta! 

Jag skulle bli sååå glad om ni söta läsare ville hjälpa mig att fylla i den superkorta marknadsundersökningen som ni hittar HÄR och sprida den så mycket ni bara kan! Tack sötisar! Som tack lovar jag att bilderna från Cyprus kommer upp nu i veckan! :D <3


https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dF9xU0hFVWM4dDZBQmZqYXhEU3g2UlE6MQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥