måndag 24 oktober 2011

Laroy

Lördagens utgång började på Daam och avslutades på underbara Laroy! Grym kväll med min fina Stina som bjöd på många skratt och minnen! :D
Mådde faktiskt helt okej idag vilket kändes skönt! Vi åkte hem till Lowe o Jenny med familj för att fira Jenny i efterskott! Mysigt som vanligt och jag hade saknat min lilla brorson såå mycket! <3 (okej, saknat er andra lite också ;))
Sedan hade Mami bakat äppelpaj av Marias äpplen som hon hade med sig i lördags när jag klippte mor och dotter ;)

Det var min helg lite kort!
Juste, shoppade lite efter klippningen också! Fyndade långa snygga örhängen, ringar med text o strass, underbart te, jeanskjol, Skitsnygg svart topp, bok och en film ;)



Nu väntar min underbara säng, Natti Natti sötisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥