söndag 2 oktober 2011

Romeo och Julia

Hej!

Var på Dramaten idag med Madde och såg Romeo och Julia!
Ååh, vad fin den är! Älskar storyn ;) Vi blev såklart störtkära i Zardasht Rad som spelar Mercutio och Christoffer Svensson som spelade Romeo, haha! ;) Något som imponerade mig grymt mycket var hur trovärdigt de kunde agera, helt sjukt! I och för sig är de inte bara ett par på scenen, de är tydligen tillsammans på riktigt också, men ändå. Det var riktigt bra i alla fall!

Roligast var nog när jag och Madde skämtade om att man skulle ställa sig upp under slutscenen när Romeo hittar Julia "död" och skika "Men idiot, hon är ju inte död på riktigt fattar du väl! Var inte det här er sista föreställning??" men vi lät bli ;)




"Mercutio"



"Romeo"



Tack för en rolig dag :) <3

1 kommentar:

  1. Hej! Jag undrar om du vill logga in på din gSm-modell och sälja ditt unika till mig? :) Du heter Nicc där. Jag har mejlat dig. Kram :)Heter trettontrettiosju

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥