söndag 23 oktober 2011

Cypern - Del 1

Okej, här kommer de efterlängtade Cypern-bilderna som jag har lovat så länge!! Nu kör vi!

På Arlanda, alla är lite trötta ;)

Vädret innan vi lyfte, kan ju inte säga att jag skulle sakna det precis! 

Konsten att roa sig flera tusen meter upp i luften!

Älskar dig syster <3




Ego (A)

Papi hade tur som satt bredvid oss två och fick vara med på massa bilder ;)



Vädret strax innan vi landade - en KLAR förbättring! :D

Solbrillorna åkte på när vi satte oss på bussen :D Saknat dem! <3

Fler turister ;)

Resultat efter några dagar i solstolen! Brukar ju inte bli så brun annars :D

En kvällsoutfit! Fick äntligen premiäranvända mina snygga rosa pumps!

Vi hade bara en eftermiddag som var lite molnig och det är klart att det var enda gången som jag fick för mig att fota utsikten från uteterassen?? Hallå, hur tänker man? ;)

Skönt att ens största problem gick ut på att komma underfund med vilken solstol man ville ligga på, vilken drink man skulle testa och om man skulle hoppa i poolen en gång till! Tuff life ;) 

Älskar min svarta bikini! 

Ser ni bikiniranden upptill? :D

Ännu en outfit (+ en del av skokaoset och det som blev mitt personliga sminkbord ;) ) 

Posetime ;)

2 blondiner! Eller vi var ju två blondiner eftersom somliga har övergått till brunettsidan idag ;) 

La casa de Norén! Vårt sovrum

Köket (Mycket användbart när man har all inclusive, men ändå ;) ) 

Badrummet

Mami och Papis sovrum

Sedan satte vi oss på planet och gled in i solnedgången ;) 


Haha, värsta poeten eller? ;) Nu ska jag bädda sängen och ge er några fler inlägg!


Kyssen <3

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Blir sååå sugen på att åka iväg :D

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥