söndag 23 oktober 2011

Vinnare!

Cha!

Gissa vad som väntade i inkorgen när jag kollade mailen idag?? Ett mail om att jag har vunnit en tävling jag var med i på Anines blogg! :D Jag fick välja ett armband från Caracollection som har en samling sjukt snygga varianter i regnbågens alla färger! Jag satte länge och velade men till sist bestämde jag mig för det här:


Ledtråd: Det är ett av armbandet hon har på sin vänstra arm ;) Ni som känner mig borde kunna lista ut det då ;)


Kan verkligen tipsa er om att köpa ett armband hos Caracollection eftersom Sofia som äger sidan skänker 10 kronor till diabetesfonden för varje sålt armband! Perfekt som present eller till en själv bara för att de är så sjukt vackra! Priserna ligger runt 300 kr.



Tack Sofia och Anine! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥