torsdag 27 oktober 2011

Kort dag

Hej!

Det blev en kort men rätt så intensiv dag idag! Började med färgkurs tillsammans med Monica på L'oréal med inriktning på gråhårsfärgning och vår kund tog väääldigt långt tid eftersom hon precis hade fött barn och eftersom hon inte hade fixat sig sedan efter förlossningen så blev resultatet närmast botten annorlunda jämförelsevis med den övriga utväxten. Inte hjälpte två omgångar av neutraliseringar heller, konstigt! Det blev en senare lunch, men det var rätt så kul att få en liten utmaning och att få veta vad man ska göra om det händer igen! :D


Nu är jag så trött att jag typ inte vet vad jag heter, haha! Jag råkade fråga vilka dagar vi hade prov i "inför gesällen" när jag var på brudkursen, och så vidare... Hehe... Tur att man fick sluta tidigare i alla fall ;)




Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥