lördag 3 september 2011

Första gången

Cha!

Jag lovade ju att betygsätta mitt smink som jag köpte senast allteftersom det har använts, och nu har jag använt en av mascarorna och foundation, time to hear the truth!


Maybelline falsies volum'express


Volym: Oh yes! :D
Klumpar: En del faktiskt, tyvärr! Men jag använder en annan mascara efteråt bara för att separera fransarna och då fungerar den hur bra som helst!
Färg: Intense black
Hållbarhet: Håller hela dagen och är ändå lätt att tvätta bort med sminkborttagningsmedel.
Betyg: 5 av 5, helt klart! Den bästa mascaran jag har haft :D Kommer inte gå någonstans utan den nu ;)



Dream matte mousse

Täckning: Absolut! Men utan att det ser onaturligt ut. Egentligen behöver man ett täckstift också för bästa resultat.
Hållbarhet: Håller hela dagen, åtminstone om man kompletterar med puder (gäller även under högintensiv träning, tränar alltid med smink, haha ;) ). 
Färg: Finns i flera olika nyanser, jag använder färgen "Nude"
Betyg: 4 av 5 på grund av att den hade kunnat ge något bättre täckning, men allt som allt en grym foundation och jag är väldigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥