tisdag 6 september 2011


Min dag hittills:

Gick upp i ottan, lyckades släpa mig till skolan trots halsont och att det typ är sämre med öronen (känns som om någon håller händerna för dem). Sedan har jag haft teori hela morgonen, vilket är sådär om man är trött redan innan... Vad har jag med gjort? På lunchen kom vi på vad för projektarbete vi ska ha :D Jättebra idé, kommer bli SÅ roligt att jobba med eftersom jag älskar att få vara kreativ! Naturkunskapen var lite ... Speciell. Vi skulle markera ut en "naturruta" (fråga inte) och anteckna vad som fanns i den. Hmm... När vår lärare sa "och så ska ni skriva hur många sorters gräs det finns" svarade vi bara "finns det FLERA??" Det säger väl allt? ;) Haha (A)


Är fortfarande sådär glad (är jag iof för det mesta, men ändå!) som jag var igår - härligt!




Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥