lördag 24 september 2011

You found me

Hello!

Hemma från en fullspäckad shoppingdag med världens sötaste syster!
Tanken var ju att jag skulle shoppa grejor inför Cypern, men det blev nog mest höstprylar ändå ;) Jaja, nöjd är jag i alla fall och nu ska ni få se varför!




Jag och Madde ska på Romeo och Julia nästa söndag! Platser PÅ scenen, hur grymt låter inte det? :D


Ny beige stickad cardigan från H&M! I'm in love!<3

Vit stickad mössa och svart stickad tubhalsduk från Bik Bok :D 


Skitsnygg kuvertväska som även går att använda som vanlig handväska från Gina Tricot! <3

Spetstights och 3-pack med svarta nylonstrumpbyxor

Och det här tänkte jag använda nylonstrumpbyxorna till! :D Snyggt till kallare partykvällar <3


Känner mig riktigt nöjd faktiskt! Nu ska jag se på lite true blood ;)


Kyss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥