fredag 23 september 2011

Sol, fest och oroliga föräldrar

Hej!

Nu sitter jag här med Fillan och tittar på "Sol, fest och oroliga föräldrar" och blir så jävla sugen på att dra iväg någonstans med mina tjejor och bara festa, dansa, bada och sola! :D Och på tal om resor så sitter jag och klickar ihop några riktigt snygga grejer inför resan! Vet inte exakt vad jag ska köpa av allt, väljer mellan två klänningar som båda är jättesnygga!


  Klänning


Såååå himla snygg! 

+ Skitsnygg och lite festligare
- Kanske lite väl uppklädd och jag undrar hur mycket den kommer att användas...




Klänning
Älskar verkligen den här också, helt annorlunda mot den andra

+ Mer användbar och ett klassiskt fodral är ju aldrig helt fel ;)
- Men titta på den andra klänningen!



Skor
De här skorna skulle vara skitsnygga till båda, fast jag köpte ju nyligen skor (A) Haha, de får nog vänta till en annan gång ;)



Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥