fredag 16 september 2011

Gifts

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har stressat så mycket att jag har behövt ta det väldigt lugnt, men nu är jag back on track igen! :D Tänkte börja med att visa upp vad jag har fått (hittills ;) ) i present :)


Babyliss I-Curl, presentkort på bio, pengar i massor, en miniväckarklocka och världens sötaste smycken!

Jacks fru tillverkar egna smycken och dessa tre fick jag! Speciellt armbandet älskar jag :D


Cupcakesformade örhängen! <3

Tre änglar och ett hjärta med texten "Live, Love, Laugh". Låter det bekant? ;) 


Checka armbandet! Mitt namn, en sax och ett kors <3 SÅ fina! <3

Minibrownies och kakor :)

Mami bakade en blueberry cheesecake som var gudomlig!

Vackra rosor från farmor och farfar :)




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥