torsdag 22 september 2011

Hemmadag

När jag skulle upp i morse märkte jag att jag inte mådde så bra och var sämre än igår, så det blev en hemmadag med Flisan som också är sjuk... SÅ trist att jag aldrig blir frisk! Vill ju träna!! :( Jag är alldeles för sprallig för att klara av att sitta still någon längre stund. Men jag måste säga att jag har fått mycket gjort i alla fall! Jag har:


  • Dammsugit
  • Bytt i sängen
  • Städat
  • Lärt mig att ANVÄNDA garderoben också ;)
  • Fräschat upp mig
Inte illa va? Och så tänkte jag äntligen ta tag i bloggen också! Ni är så underbara som fortsätter att höja min statistik trots att jag inte har varit så aktiv på bloggfronten på sistone! Tack, nu blir det skärpning! :)





Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥