lördag 3 september 2011

Summertimes del 2

Andra delen, luta er tillbaka och njut! :D



En outfit från någon dag, minns inte var vi var, haha. Kommer ihåg att det var Fillans byxor jag lånade i alla fall och att jag blev lite kär i dem (A)



Ebba och Hugo, de galningarna, vågade sig på att bada i slutet av sommaren, och jag kan säga att det INTE var varmt ens i luften ;) 

Haha, vet inte varför jag fotade den här gräshoppan, men den var så brutalt stor! Typ en decimeter, skitläskig, haha!

Svampspårarna! Vi hittade visserligen ingen svamp, men däremot en skiftnyckel (det är sant!), massa blåbär och älgskit ;)

Här firade vi Fillan som fyllde 15! :D <3

...Som bönade och bad om att få vara med på bild, inte ;)

Ännu en outfit som jag gillade :) 

Mini-kräftskiva med mami och papi! Jag gjorde köttfärspajen :) 

Grillat! Jag grillade inte, men jag gjorde i ordning maten i alla fall :) Har lärt mig jättemycket om matlagning i sommar tack vare mami! Skönt, då kanske man slipper leva på nudlar när man flyttat hemifrån ;)




Det var andra delen, en tredje är också planerad! Får se när den dyker upp ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥