torsdag 16 juni 2011

Do you understand who I am, Do you wanna know? Can you really see through me now, I am 'bout to go

Jaa, i dag vaknade man först av att mobilen ringde. Det var min käre bror som var förvånad över att jag fortfarande sov klockan 10.40, haha... Somnade om, vaknade någon gång (typ) av min syster denna gången som behövde komma in i rummet, så jag raglade in i mami och papis rum och det måste ha sett riktigt roligt ut ;) Sedan vaknade jag en tredje gång av Lowe igen och då gav jag upp min skönhetssömn ;) Vill ni veta vad klockan var då? 12.30! Helt sjukt! Har inte sovit så länge på hur lång tid som helst!

Nåja, jag makeade up för det genom att vara ute hela dagen med Lowe och Dante! Vi har gungat, matat fåglarna (och blivit attackerade av fiskmåsarna...haha), ätit glass och promenerat en massa! Tack för en underbar dag! :) <3 Sedan tog jag en matlåda som jag egentligen skulle haft till lunch (någon köttbit och lite sås) och maxade med broccoli istället för typ pommes och sedan var det träning med födelsedagstjejen Clara! <3 Sååå duktig! Nu har jag och Flisan just avslutat vårt träningspass med en app på hennes mobil för mage, rumpa och lår :) 



Just tonight med Taylor Momsen - så jävla underbar! <3



Långt inlägg, men jag hade ju lite att berätta! ;) Nu blir det music time! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥