söndag 12 juni 2011

Underbart!

Hejsan!

Underbart vackert dop i går! Vi stannade till på en typ grillkiosk mitt ute i ingenstans och åt på vägen dit och man kände sig minst sagt malplacerad i finklänning och höga klackar på en bensinmack, men det bjuder jag på ;) Sedan var det världens vackraste dop och jag läste ett bibelord, tror det heter "Jesus och barnen". Roligt att jag fick vara med och göra det! Sedan följde jag med Jack och Lindah ut bakom scenen och så sa de "vi ska gifta oss!". Helt crazy, vad glad jag blev för deras skull! Så de sprang runt kyrkan, lämnade över Kelly till mig och gick in igen till en bröllopsmelodi. SÅ fint! <3

Sedan påbörjade vi de fem timmarna hem igen, tehe :) Sallad på vägen och så släppte familjen av mig hos fina Bellen som firade sin 18-årsdag!!! <3 Grattis än en gång vännen och tack för att jag fick komma! :D <3

Nu ska jag iväg till kyrkan på gudstjänst för första gången på forever! Ikväll ska fina Emma firas också!
Talk to you later <3






Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥