fredag 10 juni 2011

Hellu!

I dag vaknade jag av alarmet 07.00 och var av någon anledning inte alls speciellt taggad på att stiga upp när både papi och Flisan var lediga och hade sovmorgon... Därför tänkte jag unna mig en halvtimmes extra skönhetssömn, men en halvtimme blir så lätt en och en halv, haha :D Lite förvånad vaknar jag plötsligt med ett ryck och upptäcker att klockan är 08.30 - vad hände? Tehe (A)

Lugn dag i alla fall: sista provet i svenska, grym sallad med kräftstjärtar, keso, grön sparris, grön sallad och bulgur till lunch, ny grym praktikplats, mini-shopping, vänner, familj och solen. Amazing dag :)
Och imorgon ska jag upp runt 06.00 och sitta i en bil i tio timmar, hade det inte varit för Kellys dops skull så hade jag vägrat ;)



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥