måndag 13 juni 2011

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min. Du är nån annan nu i och för sig

Åh vad härlig gårdagen var! Träffades uppe hos Emma som hade en supersöt topp på sig och var jättefin i håret! Sedan fick vi ett glas champagne och drog ner till skogsparken utanför vårt hus och grillade, pratade och hade det riktigt roligt hela kvällen! Runt tolv gick vi upp till henne igen och åt chokladtårta :D Tack för en grym kväll och grattis än en gång! :) <3

I dag var man lagom pigg när man vaknade, haha, men jag blev mycket piggare när jag drog in till stan med Stina som hade lite saker hon behövde inhandla! :) Kom faktiskt också hem med en sak (såklart), men var duktig och motstod frestelsen att köpa två ursnygga plagg! ;)

Nu är det bara en dag kvar och så har jag gått ut tvåan! Awesome! :)


Ett gatuband som var grymt duktiga när jag var inne i stan i fredags med Rose! Älskar sånt :D

Från dop/bröllop till 18-årsfest. Stressig hissbild - check!

Fina finisar :) <3

Födelsedagsbarnet själv och några gäster :)


Vad fyndade jag?

Tre par välbehövliga och sjukt söta trosor! 

Mysig chey ;) 



Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥