onsdag 1 juni 2011

New earring

Fina Jenny hade med sig två par örhängen och massa tofsar i sjukt fina färger från London och i dag invigde jag ett par av örhängena! Sjukt läckra tycker jag :) 





Det fick bli min fina byxdress idag :) <3




Titta vad jag hittade i min garderob! Min fina kofta från Ronin do ;) Hade nästan glömt den ;) 



I går var vi lite kreativa här hemma och fixade lite gott kvällsmys! Yogi youghurt med jordgubbssmak, färska jordgubbar och så toppa med lite special k flingor med mörk choklad! Mums :) 


Jättehärlig dag med Mormor och Anders i dag! Vi fikade, pratade och var ute i solen! 
Är det någon person som jag beundrar så är det verkligen min mormor. Hon är så härlig och varm som person! Pratar med alla, behandlar alla lika och är en grym förebild för mig och många andra :) 


Puss <3

2 kommentarer:

  1. Fjädrarna passar ju dig perfekt :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Hejj, jag heter Daniella.. Och du har en gammal ( väldiiiigt gammal! ) modell på gosupermodel.se som heter Nicc... Där har du mväldigt sällsynta kläder.. Så jag undrar.. skulle du kunna ge mig det? Har knappt några kläder :( tacksam för svar..
    du når min på min msn: hejddaniella@hotmail.com eller min gSm modell Bluueebeerry kramar!

    SvaraRadera

♥ Tack för din kommentar! ♥