torsdag 23 juni 2011

If I ever leave this world alive

Hejsan!
Den extremt dåliga uppdateringen har en väldigt enkel förklaring - jobb! Går upp klockan sex och slutar jobbar 16.15... Allt har sin förklaring!
I dag slutade vi dock tidigt (13.00!) och snart bär det av till farmor och farfar för midsommarfirande! Ipoden är laddad med en massa Flogging Molly :D <3
Var på deras konsert i tisdags och det var seriöst den bästa konserten jag någonsin har varit på - och då har jag ändå sett på Tokio Hotel som är mitt favoritband. Det var en så  sjukt härlig stämning i publiken och det kändes nästan som att vara på en gigantisk, irländsk pub ;) Var på dåligt humör innan, men så fort de kom igång kände jag hur jag liksom fylldes av en sådan otrolig glädje! :D Jag och Linnea bara stod och hoppade, dansade och skrattade av pur lycka! <3

Fick reda på ett antal väldigt intressanta saker om min framtid där också:

1. Jag ska gifta mig med en snygg irländare (typ basisten ;) )
2. Jag ska ta hans grymma efternamn
3. Vi ska skaffa små, söta, rödhåriga irländska ungar.

Min nya framtid!


Jag och Linnea var taggade till max!

... vädret till trots ;) 




Basisten hade roligt med vår sida av publiken ;) 







Close :) ...
En extremt dålig bild på Nathen Maxwell som annars råkar vara VÄLDIGT snygg (A) 

Haha, thumbs up!

Bob Schmidt på mandolin, banjo och sång ville också ta en bild med mig ;) 

HEEEEELT sjukt lycklig, men gjorde en jävligt ful min... skitsamma, lycklig i alla fall! :D 
Det pinsamma var att när jag först frågade honom om jag fick ta en bild så trodde jag bara att jag hade gjort det... Kameran hade stängt ner sig då :( Tur för mig att Linnea ställde upp med sin kamera. Men det var lite smått pinsamt att gå fram en gång till. Dock var det värt det för en bild, en kram och när jag skulle gå så tryckte han mig på armen och sa typ "Bye darling" och blinkade. Trodde jag skulle dö, haha ;) 


Puss!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥