onsdag 15 juni 2011

How am I supposed to decide what's right? When you're clouding up my mind, I can't win your losing fight all the time

Åh vad skönt med skolavslutning! Det gick oväntat bra på bowlingen, tror att jag vann på vår bana, tehe :) Sedan gick jag och köpte hårfärg, men det slutade ju inte riktigt så, hahah ;) Först hittade jag ett helt underbart nagellack som jag bara var tvungen att köpa och därefter fyndade jag fem härliga böcker inför sommaren på myrorna och så var det gitarrsträngarna som behövde bytas ja... Men det var nödvändiga saker ;)

Nu är jag jättefin i håret i alla fall, tack Linnsan! <3 Hon blev också fin i sina slingor, testade en ny teknik som var väldigt rolig om än lite omständig! Sedan har jag varit barnvakt åt lilla Dante i ett par timmar eftersom Lowe skulle träna :) Nu har jag mumsat lite på choklad också för att fira att jag har gått ut tvåan! Ytterligare tre MVG (svenska, frisör C och stil och form) har jag fått dessutom, känns grymt!

Dessvärre kan jag inte njuta till fullo av allt det här underbara på grund av en mycket tragisk händelse som sliter i mitt hjärta. Det gör det svårt att vara glad, men samtidigt får det mig att inse att man verkligen inte får ta något för givet och att man ska vara lycklig så länge man har hälsan i behåll och alla man håller nära mår bra. R.I.P. That's all I can say... <3


Dante ville ha min mobil ;)

Tittar i bilderboken!



Posaren!

:) <3

Hej faster :)

Snutten och nappen redo! ;)

Det var inte det lättaste att få med sötisen på en bild tillsammans med mig, men jag gjorde mitt bästa ;) Inte helt enkelt när man vill springa omkring hela tiden! (Här ser ni hur utväxtfärgningen blev också :)

Vi tänder ett ljus och minns allt vackert <3

Tips: kolla efter härlig sommarläsning på myrorna!:) 20 kr för i stort sett alla böcker! :) Gossipgirl - i din fantasi av Cecily von Ziegesar, Lipstick jungle av Candace Bushnell, Marley och jag av John Grogan, Det är okej, jag har jättestora trosor på mig av Louise Rennison och Deluxe av Anna Godbersen, Nagellacket "sun orange" från Isadora (så sjukt snyggt! Helrätt i sommar!) och gitarrsträngar!


Pussar! <3

1 kommentar:

♥ Tack för din kommentar! ♥