fredag 3 juni 2011

Grönan

Hejsan!

I dag träffade jag först upp finaste Stina (Rose kunde inte joina oss :( ) och vi gick först och lunchade (keso + smoothie = <3) och därefter gick vi till ip och bara låg och solade och snackade! Gissa om vi hade mycket att prata om! Vi hade ju inte träffat varandra på flera veckor, kaos! Men det var mysigt!
Sedan gjorde papi hemmagjord pizza som vi kalasade på innan jag fixade mig och åkte in för att möta upp Linnea inne i stan :) Därefter var det Grönan med några av hennes kompisar som gällde! Petter och September var riktigt grymma och så blev det glass för min del och Langos för henne!
Köpte Gröna kortet, nio kronor dyrare liksom så får man fritt inträde hela säsongen och kan gå gratis på alla konserter! Värt! <3


Sååå grymma :)

Jag har faktiskt fotat en hel del idag, men jag orkar verkligen inte lägga över bilderna nu så det blir i morgon istället! Ska ju först på picknick med alla härliga människor på Ronin do och sedan lär jag väl träffa upp någon kompis! <3



Jag hade lite tråkigt så jag markerade banden jag skulle kunna tänka mig att gå på ;) (TÄNKA MIG, inte "skulle dö för att gå på" ;) ) Hade varit roligt att se Jay Smith, tycker att han är rätt så bra :) Daniel Adams Ray och Oskar Linnros ska bli riktigt roligt! :D



Ha det gött ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥