tisdag 28 juni 2011

It's a beautiful daaaaaaaay!

Hejsan!
Japp, är på toppen humör i dag! Gick jättebra på jobbet! Tiden rann på, vi fick energidryck och "tre jordgubbar" av världens sötaste tant, solen sken och mina arbetskompisar är de bästa! <3 :D Jag blev så sugen på att slänga mig i vattnet så jag lurade med mami och papi till ängbybadet! Vi köpte med oss sallad (kycklingsallad - mums!) och sedan var jag med på ett friskis och svettis pass! Eftersom jag är rätt så vältränad var det inte jättejobbigt, men jag blev lite svettig ändå och det var riktigt kul! :D Fick en innocent smoothie efteråt också (kiwi, äpple o päron?) som ska bli kul att smaka! Funderar på att köra några danspass, åka inlines och paddla kajak med dem efter att min jobbperiod är slut också! :D

I morgon ska jag först följa med Linnsan och göra en spännande grej ... Mer får ni veta imorgon! :D Sedan runt halv sju ska jag träffa upp en kille också! Kul :)




Förlåt för den dåliga uppdateringen vad gäller både bilder och inlägg, men jag jobbar ju från kvart i sju till kvart över fyra, sedan tränar jag och därefter vill jag bara njuta av solen (och cougar town ;) ) . Men om två och en halv vecka blir det bättre - promise!



Puss så länge!


Haha, ingen sommar utan Ernst? ;) Undrar när hans program börjar igen, jag älskar honom, haha!


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥