tisdag 8 februari 2011

Conscious collection

Japp, den 14 april smäller det i modevärlden!
Okej, riktigt så stort kanske det inte är, men jäkligt snygga kläder kommer att lanseras från H&M:s sida och det tror jag inte att någon har missat?
Supersnygga, enkla vita plagg och en hel del i spets! Älska!




Något ni nappar på?




Supersöta spetsshorts i ekologisk bommullsblandning för 249 pix!



Kjol i återvunnen polyester. Vet inte om jag gillar den eller inte än så länge, men tycker att den är rätt söt. Måste dock kortas av betydligt!



Ännu något i återvunnen polyester, en underbart söt klänning! Även denna är förmodligen lite för lång för mig. Det blir dessvärre så med många plagg för min del eftersom jag är rätt så kort, haha.



Snygga, klassiska byxor i tencel. Någon som vet vad det är för material? :O


Väääldigt mycket återvunnen polyester, haha ;) Jättegullig i alla fall! Vill ha ett par bruna boots till denna vackra dröm!



Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥