måndag 7 februari 2011

Surprise surprise!

Hejsan!

Som jag kanske har berättat för er ska vi börja först efter lunch på onsdag eftersom vi har öppet hus till åtta (!!) i morgon, men i dag så berättade Anna att vi är helt lediga! Hur härligt är inte det?? :D
Jag hade redan tänkt åka in till stan för att ta mig en titt inne på "Här" och köpa lite frisörprylar och produkter och sedan bara lalla runt lite i affärer, men nu behöver jag ju inte ens passa någon tid :D
Ska försöka få med mig någon, alltid bra med smakråd ;D En heldag inne i stan alltså med lunch, Här, butiker och latte! Längtar! 

Börjar faktiskt se fram lite emot morgondagen om man räknar bort permanentprovet, haha. Det är så himla mysigt att köpa mat på Maxi och ha en egen liten picknick! Dessutom så kommer ju Linnsan dit och håller mig sällskap! Kan det bli bättre? Ända minuset är att jag missar träningen :( Ville verkligen gå, och jag vet inte om det är värt att släpa sig upp till nybörjarpasset på grund av att det ... ja, är för nybörjare. Tycker inte att det ger mig så mycket ;)
Jaja, vi får väl se!







Puss puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥