torsdag 10 februari 2011

Gårdagen i bilder

God morgon på er alla söta läsare!

I går hade jag en grym dag på stan med Stina! <3 Underbart härligt!
Jag hittade en heeeel del inne på HÄR (frisörbutik för frisörer och frisörelever), köpte skitsnygga jeansleggings i sann våranda och världens finaste BH! Dessutom gjorde jag ett häftigt fynd!
Bilder kommer upp sen!

Haha, jag vet inte hur bra den där shoppingturen var på en skala, för jag känner hur mitt beroende kommer smygandes tillbaka ;) Har några fler saker som jag vill inhandla, och det är ju livsfarligt att gå i butiker med nya vårkläder! Man vill ju bara ha allt man ser :D


Vad hände mer i går då? Jo, jag lagade chili con carne på Cactus och sedan såg vi på "I rymden finns inga känslor". Jättemysigt, men när det började närma sig mot slutet kände jag hur mitt humör dalade... Jag blev så sjukt ledsen och visste inte varför, men så kom jag på det till slut ;) Killar: Ni har det enkelt!



Gårdagens outfit!
 Jeans och vitt över vitt! Snyggt med accesoarer som syns lite då! Jag körde på mitt kors :)


Fika på Espresso house! <3 Älskar deras latte! Det här var någon sorts brownie som också var skitgod!
Älska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥