måndag 28 februari 2011

Dagens tema ...

... Har idag varit spadag!
Jag och Flisan har gjort allt från ansiktsmask till peeling av fötter och allt ni kan tänka er däremellan!
Riktigt mysigt, kände att jag behövde skämma bort mig själv lite ;)
Runt fyra stack vi ner till Sumpan och kom hem med en stooor påse från Åhléns innehållandes hårfärg och en massa böcker! :D Efter det skulle Felicia till tandläkaren för ett återbesök efter tandställningen och hon fick hålla upp hela käften med två verktyg och det var det roligaste jag har sett i hela mitt liv, helt seriöst! Så sjuuukt roligt!
Tandhygenisten blev nog rätt sur på mig för vi triggade ju bara upp varandra och hon kunde inte sitta still. Jag satt bara och skakade av skratt efter upprepade order om att jag skulle vända på mig - Haha! :D


Elsas mode, Elsas värld och systrar i jeans fjärde sommaren! Fattar ni hur glad jag blev när jag såg att det fanns en fyra?! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥