tisdag 22 februari 2011

Förändring

Jag är en person som tycker om att "leka" med mitt utseende och göra små förändringar då och då, och en sak som jag faktiskt redan har prövat är färgade linser! Jag köpte då svarta linser (ni från min gamla blogg kommer säkert ihåg det) eftersom jag skulle ha det till ett Twilight-event. Det var riktigt grymt, men jag skulle vilja testa en lite mer "normal" färg, typ brun :D


Expressions Colors Brown Utan Styrka

Den här färgen heter "Expressions colors brown" och är utan styrka :) Den ska fungera på alla ögonfärger så jag skulle vilja testa någon gång :D Jag älskar mina blåa ögon, men det är ju kul att pröva någonting nytt ibland också!


Om ni är sugna på att köpa färgade linser, med eller utan styrka, så kan ni klicka er in här! (Ni hamnar då hos Färgadelinser.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥