torsdag 3 februari 2011

I dag = träna, i morgon = myskväll med syster

Ja, vad ska man säga? Inte så mycket speciellt som hände i dag.
Jag var på salongen eftersom det är torsdag och jag fick i och för sig hjälpa till att platta en kunds hår och så gav Dori mig ett jättebra balsam från RUSK! Älskar det märket! Bilder kommer senare :)
Sedan var det bara att dra hem och slänga i mig lite mat innan det var dags för träning igen! Full fart, men that's how I like it! Väldigt roligt pass i dag med mycket högra sparkar, vilket passar mig utmärkt!
Widar undersökte min axel som gör så ont och sa att jag förmodligen har fått en reva i ett ligament i axeln. Skulle läka av sig själv och jag ska försöka att inte slänga mig på axeln igen... ^^


I morgon är det äntligen fredag och jag och världens sötaste syster ska ha fredagsmyyyyyys med Ben & Jerry, film, god mat o.s.v. :D På lördag sticker jag iväg med mina små konfirmander på "mini-läger". Tror att vi skulle hyra en stuga någonstans, och det låter ju mysigt :D


Jag slänger upp lite bilder direkt i morgon istället då jag har sovmorgon, hinner inte nu! Tar bara några från när Kelly m.flr. var uppe hos oss :)




Min mamma är alltid jättefin, men just här tycker jag att hon var extra fin :) Älskar hur kärleksfull hon är med barn :)



Min söta syster och min söta brorsdotter!



Moi, Flisan, Mamma, Pappa och Kelly!



Jag och Flisan gjorde vårt bästa för att klä på den lilla!



Puss! 

1 kommentar:

♥ Tack för din kommentar! ♥