söndag 20 februari 2011

Hot!

Jag vill börja med att lyfta fram det absolut hetaste paret just nu: Alexander Skarsgård och Kate Bosworth! Jag menar, kan det bli mycket gulligare? Och vilken tjej vill inte vara i Kates kläder just nu ...?


Hot hot hot! Kärleksparet har bara ögon för varandra =)


Kuvertväskan!


Snygg kuvertväska i skinn från Don Donna släpps senare i vår. Älska! 899 :- kommer den att kosta, men det finns så klart liknande väskor för en billigare slant, b.la. på Åhléns där några just nu säljs ut!

Kuvertväska-Leopard
Kuvertväska med klös i! Finns hos Carina Bardun för 249 :-. Matcha till helsvart outfit och du är klar för utgång!



Cherry SEK 599, Sugarfree Shoes - NELLY.COM

Jag skulle kunna döda för de här pjucksen! Så sjukt snygga! What more to say? Finns att köpa här!


Sista hitten för denna veckan är min parfym från Sarah Jessica Parker. Luktar så gott att jag blir tokig ;)
Parfymen heter NYC :)



Stort plus för den grymma förpackningen!


Jag har egentligen bara en miss att dela med mig och det är Leighton Meesters klänning som hon bar på visningen av Marc Jacobs och ... ja, vad säger man?



Söta Leighton får det på något underligt vis att ändå gå ihop, men jag kan inte låta bli att förundras lite över hennes klädval... Döm själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥