fredag 18 februari 2011

Friday I'm in love

God morgon sötnosar!

Jag har nästan skrivit klart min argumenterande text som ska lämnas in på svenskan i dag och det går faktiskt ganska bra :D Jag kom bara att tänka på min natt som var väldigt konstig och var bara tvungen att berätta om den för er!

Halv två, mitt i natten, väcker Felicia mig när hon går upp och börjar att fixa sig lite smått, men det dröjer inte länge innan hon inser att klockan inte ens har ringt och när hon säger vad klockan är så blir jag så sjukt lättad! Jag var galet trött och att få en bonus på ungefär sex timmars sömn var inte helt fel ;) Kanske något att göra varje natt? ;D
Förutom det så hade jag väldigt konstiga drömmar. Den stördaste var nog när jag drömde att jag tatuerade mig väldigt mycket och även gjorde några i någon annans ställe. Alltså, någon vågade inte göra tatueringen så jag gjorde den istället... Haha, så himla sjukt! Dessutom hade jag av någon riktigt sjuk anledning sixtinska kapellet intatuerat väldigt stort över svanken och större delen av ryggen... Hur jag över huvud taget kom att tänka på det är för mig en gåta!


Vad har ni drömt om? ^^



Ja, kapellet är ju känt för sina vackra takmålningar, men jag är inte säker på att jag skulle vilja ha själva "kyrkan" intatuerad för det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥