måndag 21 februari 2011

Prince of fashion

Jag kom på att det inte har blivit så mycket snack om modeveckan på min blogg, och jag hade egentligen inte tänkt ge mig in i det heller, men så kollade jag runt lite på nätet och ändrade mig ;) Jag vill nog ha lite att säga till om i alla fall ;)

Bland alla "kändare" märken så är definitivt Alexaner Wang en favorit hos mig. Jag älskar att han fortfarande är så ung och har en massa nya och fräscha idéer med sig in i modevärlden! Det kan vi verkligen behöva!
Även om jag kanske inte har råd att köpa kläder från den här unge mannen så kan jag i alla fall inspireras av hans unika stil och jag vill bara dela med mig av lite snygga kläder från Mr. Wang!
Enjoy!




En sann mästare på vackra klänningar!

Alexander Wang Goddess Black Dress
Lite rockigare stil



Keep it simple, but classy!



Galet snygg väska!


Något udda, men ack så vackra skor!


På tal om vacker, är han inte rätt snygg själv? Jag tycker det i alla fall, men så är jag också svag för asiatiska killar :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din kommentar! ♥